آموزش انتخاب نمایندگی پنل پیامک قسمت 1


پنل ارسال اس ام اس

تمام روزه کسب و کارها و روش های جدید ی برای کسب درآمد از طریق اینترنت معرفی می شوند. اکثرا ٌ این راهکارها سرمایه زیاد یا تخصص نیاز ندارند. یکی از بهترین مورد های کسب درآمد نمایندگی ارائه خدمات پیغام کوتاه است. نمایندگی سامانه پیامک و سرویس های ریسلری ویژگی ها ی بسیاری دارند از عبارت :

۱ – ریسلر یا نماینده نیاز بـه دانش فنی خاصی ندارد.
۲ – سرمایه اولیه مورجهان ز اندک است.
۳ – درآمد بسیار مناسبی دارند.
سرویس دهنده های مختلف، نمایندگی سامانه اس ام اس را با شرایط مفرق ی بـه علاقمندان عرضه می کنند. در ادامه نکات با اهمیت در نحوه مقایسه وانتخاب مناسب ترین سرویس نمایندگی سامانه پیامک آماده است تا علاقمندان به کار در این زمینه بتوانند بهترین انتخاب را در راه اندازی کسب و کار جدید خود داشته باشند.

نکات با اهمیت در ارزیابی سرویس نمایندگی سامانه پیغام کوتاه :

۱ – میزان استقلال نماینده و کیفیت ریبرندینگ:
میزان اختیارات نماینده در تعریف قیمت ها و رویه های ف نحوه و پشتیبانی بسیار با اهمیت است. نماینده به هر میزان اختیارات بیشتری داشته باشد می تواند راهکارهای فروش کامل تر و ساختار انعطاف پذیرتری تعریف نماید به همین دلیل لازم است مسائل زیر ارزیابی شود و معین شود نماینده تا چه میزان مستقل از سرویس دهنده اصلی است.

امکان اتصال دامنه یا زیردامنه (subsubstr main) دلخواه به سامانه نماینده وجود داشته باشد.
نماینده در پنل مدیریتی بتواند لوگوهای سامانه مثل لوگو صفحه ورودی (login) و لوگو صفحات داخلی را تنظیم و تعویض نماید.
کپی رایت سرویس دهنده اصلی در سامانه نباشد و نماینده بتواند برای اعتمادسازی بیشتر نزد کاربران، کپی رایت را بـه نام درج نماید.
تعیین تعرفه های ارائه خدمات در اختیار نماینده باشد و سرویس دهنده در تعیین قیمت خدماتی که نماینده ارائه می نماید دخالتی نداشته باشد.
دسترسی کاربران هر نماینده بـه سامانه، فقط از طریق دامنه یا زیردامنه همان نماینده باشد. به جمله دیگر کاربر نتواند از آدرس نماینده دیگری وارد سامانه شود.


۳ – امکان ثبت نماینده بوسیله نمایندگان:
اگر نمایندگان بتوانند علاوه بر ثبت کاربر عادی، نمایندگی مستقل ارائه نمایند کسب و کار آن ها رونق زیادتری خواهد یافت. در ادامه نمایندگان هر نماینده هم لازم است از امکان ثبت نماینده مستقل برای خود برخوردار باشند پس لازم است ارزیابی شود نمایندگان تا چند سطح امکان ارائه نمایندگی خواهند داشت.

۴ – تعرفه ارسال و دریافت پیغام کوتاه برای نمایندگان:
شفافیت بازه های خرید اعتبار ارسال پیغام کوتاه و تعرفه های متناسب با میزان خرید نماینده ارزش بسزایی دارد چرا که بـه صورت مستقیم روی توان رقابتی و میزان سود نماینده تاثیر می گذارد. پس تحلیل دقیق دو نکته ضروری است:

تعرفه هایی که برای ارسال پیش شماره های مختلف در اختیار نماینده گذاشته می شود چقدر است. به عنوان مثال تعرفه ارسال پیش شماره های ۱۰۰۰، ۵۴۰۰۰ یا ۵۷۰۰۰ به دلیل محدودیت های کیفی و کمی آن ها با تعرفه ارسال در پیش شماره های ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ است مفرق است. پس باید ارزیابی شود تعرفه اعلام شده از طرف سرویس دهنده برای ارسال چه پیش شماره ای است.

همین طور لازم است ارزیابی شود که برای ارسال پیامک به اپراتورهای مختلف ضریب وجود نداشته باشد. عنوان مثال اگر تعرفه ارسال پیامک از پیش شماره ۱۰۰۰ بـه مشترکین همراه اول ۸۵ ریال است، تعرفه ارسال ایرانسل و تالیا از پیش شماره ۱۰۰۰ بیشتر از ۸۵ ریال نباشد.

برخی سرویس دهندگان برای ارسال پیامک بـه اپراتورهای مختلف تعرفه های مفرق ی در نظر می گیرند ولی تبلیغات تنها پایین ترین تعرفه را ذکر می کنند. به عنوان مثال تعرفه ارسال پیامک را ۸۴ ریال اعلام می کنند اما در ارسال معین می شود تعرفه ارسال ۸۴ ریالی از یک پیش شماره ویِژه است و فقط بـه مشترکین همراه اول محدود می شود و اگر کاربر بخواهد مشترکین دیگر اپراتورها ارسال داشته باشد، هزینه ارسال با ضریب ۱٫۵ مساوی یعنی حدود ۱۲۶ ریال محاسبه می شود. توجه به اینکه مشترکین ایرانسل وبقیه اپراتورها حدود ۳۵% مشترکین موبایل کشور را تشکیل می دهند وجود ضریب و اختلاف تعرفه ارسال بـه اپراتورهای مختلف، برای کاربران نهایی غیرقابل قبول است.

۵ – شیوه واگذاری شماره ها:
شیوه فآموزش شماره به نماینده تأثیر مستقیمی در میزان فراهنمای وی خواهد داشت و لازم است روال واگذاری شماره ها نمایندگان از حیث مسائل زیر معین باشد:

اس ام اس,پنل اس ام اس,پنل ارسال پیامک,پنال پیامک ارزان,پنل اس ام اس ارزان,پنل ارسال اس ام اس,انتخاب پنل اس ام اس,راهنمای انتخاب پنل اس ام اس,