آموزش انتخاب نمایندگی پنل پیامک قسمت دو



روش انتخاب نمایندگی پنل پیامک قسمت اول
۶ – هزینه پنل نمایندگی:
هزینه اولیه اخذ نمایندگی به نسبت امکاناتی که در اختیار نماینده قرار می گیرد بسیار با اهمیت است. از طرف دیگر سرویس دهنده اصلی باید برای تأمین هزینه های جاری، بروزرسانی و ارتقاء منابع سخت افزاری سامانه برنامه ریزی داشته باشد و هزینه سالیانه تمدید پنل نمایندگی را معین نماید .

۷ – شیوه محاسبه و پرداخت سود:
به طور کلی سود حاصل از کار نماینده از سه بخش بدست می آید و باید ارزیابی شود که این سودها چطور و به چه میزان بـه نماینده تعلق می یابد.

سود فروش پنل کاربری و نمایندگی: اگر نماینده برای ثبت کاربر یا ارائه نمایندگی به افراد دیگر ملزم به پرداخت پورسانت یا سهمی بـه سرویس دهنده اصلی نباشد، سود زیادتری خواهد داشت.
سود فروش شماره: اگر قیمت واگذاری شماره ها به نمایندگان روال منطقی داشته باشد، نمایندگان نیز با توجه بـه شرایط می توانند قیمت هایی را تعیین کنند که بیشترین مزیت را برای آن ها ایجاد نماید .
سود حاصل از ارسال پیامک: سود حاصل از فروش اعتبار ارسال پیغام کوتاه توسط کاربران مهمترین بخش درآمد نماینده است به همین منظور باید ارزیابی شود که سود حاصل از فراهنمای اعتبار بـه صورت نقدی و بلافاصله بـه نماینده می رسد یا غیرنقدی و اعتباری است. در برخی سرویس های نمایندگی سود حاصل از فشیوه اعتبار ارسال، زمانی بـه نماینده می رسد که کاربر نهایی اعتبار خریداری شده را استفاده کرده و پیغام کوتاه ارسال نماید. بدیهی است مادامی که اعتبار در پنل کاربر باقی بماند سودی عاید نماینده نخواهد شد. اگر تعرفه نمایندگان و کاربران از طرف سرویس دهنده اصلی تعیین شود سود حاصل از ف نحوه اعتبار ارسال بلافاصله در پنل نماینده منظور می شود اما قابل وصول به صورت ریالی نیست. در چنین شرایطی نماینده مجبور است برای تبدیل اعتبار موجود در پنل خود به مبالغ ریالی نسبت بـه بازاریابی بیشتر و ارسال پیغام کوتاه انبوه تلاش مضاعفی کار بندد.

کلمات کلیدی:
اس ام اس,پنل اس ام اس,پنل ارسال پیامک,پنال پیامک ارزان,پنل اس ام اس ارزان,پنل ارسال اس ام اس,انتخاب پنل اس ام اس,راهنمای انتخاب پنل اس ام اس,